loading...
ورزشی
مهدی بازدید : 31 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

تولد : 30/8/1972 جمهوری چک

قد : 177 سانتیمتر

وزن : 71 کیلوگرم

پست تخصصی : هافبک تهاجمی

 

باشگاهها :

1991-1992 دولکاپراگ جمهوری چک

1992-1996 اسپارتاپراگ جمهوری چک

1996-2001 لاتزیو ایتالیا

2001-2008 یوونتوس ایتالیا

افتخارات:

قهرمانی با اسپارتاپراک در سالهای ۱۹۹۵و ۱۹۹۴

نایب قهرمانی با جمهوری چک در جام ملتهای اروپا 1996

قهرمانی در جام حذفی با لاتزیو درسالهای ۱۹۹۸و ۲۰۰۰

قهرمانی با یوونتوس در سالهای  ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵

عنوان بهترین بازیکن اروپا در سال۲۰۰۳

مرد سال فوتبال جمهورى چك در سالهای  ۱۹۹۸ و ۲۰۰۰ و ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴

پاول ندود از بچگی به فوتبال علاقه بسیاری داشت و با وجود خانواده اي مرفه در مدرسه فوتبال اسپارتاپراک بزرگ شد و در سن 19 سالگی دعوت تیم ته جدولی دولکا در لیگ چک را پذیرفت و با درخشش در این تیم  پس از یک سال به تیم اسپارتاپراگ پیوست در سال 1996 به لاتزیو رفت وی در همان سال نقش موثری در نایب قهرمانی جمهوری چک در جام ملتهای اروپا داشت . پاول ندود در تیم لاتزیو به یک ستاره بدل شد به طوری که  تیم های زیادی خواهان به خدمت گرفتن او شدند بالاخره یوونتوس او را به خدمت گرفت او در یووه به عناوین مختلفی دست یافت از جمله بهترین بازیکن اروپادر سال۲۰۰۳ . بازیهاي او در يورو 2004 مخصوصا در مقابل تيم ملي هلند فراموش نشدنی است. پاول به مدت ۶سال است که همچنان در کنار بازیکنانی نظیر دل پیرو , بوفون , کامورانزی  می درخشد ندود با تیم یونتوس تا تابستان 2008 قرارداد دارد

 

صحبتهای گاتوزو و کاناوارو در مورد ندود قبل از بازی ایتالیا و چک در جام جهانی 2006

گاتوزو: ندود شوت هاى پر قدرتى دارد و ضربات او همچون بمب است. من با او خيلى برخورد كرده ام و گاهى خيلى عصبى، اما اين را خوب مى دانم كه او يك قهرمان است.

فابيو كاناوارو: پاول بازيكن آزاردهنده اى براى مدافعان است . او روحيه  خيلى بالايى دارد و سمبل تعصب تيمى است با جان و دل بازى مى كند و از آن دست بازيكنانى است كه حريف را مى ترساند.

  بر گرفته از وبلاگhttp://natayejelig.blogfa.com

 

 

 

 

 

 

بيوگرافی ديويد بکهام

 

 

 

نام کامل: ديويد رابرت جوزف بکهام،
متولد: 2/5/1975،
مليت: انگليسي،
محل تولد: ليتون استون،
 وزن: 92/73 کيلوگرم،
قد: 180سانتي متر،
اولين بازي ملي: 1/6/1996
باشگاه فعلي: رئال مادريد

 

 

 

 

 

 

 

 

ديويد بکهام فوتبال حرفه اي خود را از جوانان منچستر آغاز مي کند چند ماه پس از حضوراو در تيم جوانان منچستر يونايتد وي براي بازي در جام اتحاديه انگليس به تيم بزرگسالان دعوت شد.

 

 

 

                                     

 

 

 

هر چند در اولين حضورش در تيم بزرگسالان منچستر يونايتد نيمکت نشين بود ولي دو سال و نيم بعد بکهام به همراه تيم بزرگسالان براي اولين بار حضور در ليگ برتر را تجربه کرد. فصل 96/1995اولين حضور بکهام در ليگ برتربود.سرانجام ديويد بکهام دوم آوريل 1995 اولين بازي اش را در ليگ برتر مقابل ليدز يونايتد تجربه کرد و در واقع فصل 96- 95 آغازي بود بر درخشش اين بازيکن در فوتبال انگليس.ديويد ابتدا در پست هافبک راست مشغول به بازي شد که سابق بر آن پست آندري کانچلسکيس در منچستر محسوب مي شد و گلهاي زيباي خود را از همين جا آغاز کرد. مخصوصاً گل به يادماندني اش در مرحله نيمه نهايي جام حذفي باشگاههاي انگليس در مقابل چلسي و اين فصل با قهرماني در دو جام براي شياطين سرخ به پايان رسيد.فصل 97/1996 دومين فصل حضور وي در ليگ برتر بود. او مشهورترين گل خود را در اين فصل و در مقابل تيم ويمبلدون به ثمر رساند و با ضربه اي زيبا از وسط زمين دروازه ويمبلدون را در سل هارست پارک باز کرد. او اولين حضورش در تيم ملي انگليس را در اول سپتامبر 1996 تجربه کرد و به همراه اين تيم به مصاف مولداوي در کيشنف رفت پيش از آن ديدار، بکهام سابقه بازي در تيم ملي زير 21 سال انگليس را در کارنامه خود داشت.

 

 


بکهام سال 1997 به همراه منچستر به عنوان قهرماني ليگ برتر انگليس دست يافت. او بدون شک نقش به سزايي در اين قهرماني ايفا کرد و به عنوان بازيکن برتر انگليس در اين سال برگزيده شد. گلن هادل سرمربي وقت تيم ملي انگليس بکهام را براي حضور در رقابتهاي جام جهاني 1998 فرانسه دعوت کرد. او در دو بازي نخست انگليس نيمکت نشين بود. اما در سومين بازي تيم ملي انگليس مقابل کلمبيا به ميدان رفت و گلي زيبا روي يک ضربه آزاد در اين ديدار به ثمر رساند.در جام جهاني 1998 فرانسه و ديدار انگليس و آرژانتين درگيري بکهام با ديگوسيمونه منجر به اخراج اين بازيکن

شد و شايد همين امر نقش زيادي در شکست تيم ملي انگليس در اين بازي حيثيتي داشت.

 

 

                                                     

 

 

اما بکهام همچنان به پيشرفت ادامه داد و درخشش او در سال 1999 وي را در کنار ريوالدو کانديداي دريافت عنوان بهترين بازيکن اروپا وجهان کرد.بکهام در نخستين بازي فصل 99-1998 منچستر يوناتيد برابر لسترسيتي باز هم منجي شياطين سرخ شد و با گلي زيبا از روي يک ضربه کاشته منچستر را از شکست نجات داد. سال 1999 براي بکهام سالي پر از افتخار بود. قهرماني در ليگ برتر انگليس، قهرماني در جام حذفي و سرانجام قهرماني ليگ قهرمانان اروپا کلکسيون افتخارات اين بازيکن را کامل کرد.

 

 

 

                                                

 


 بروتلين فرزند اول ديويد بکهام نيز سال 1999 چشم به جهان گشود و بکهام در اين سال طعم پدرشدن را چشيد.سال 2000 آغازتنشهاي ديويد بکهام و سرآلکس فرگوسن سرمربي منچستر بود. تا جايي که او به فکر جدايي از اولدترافورد افتاد اما پس از چندي از تصميم خود صرف نظر کرد تا آينده اي درخشان را در منچستر بسازد، بدون شک بکهام نقش به سزايي در قهرماني شياطين سرخ در فصل 2000 داشت و او به مشهورترين بازيکن تاريخ انگليس تبديل شد.

 

 

                                                     

 


شوتها، ضربات آزاد و پاسهاي ديدني او حاکي از استعداد سرشار اين بازيکن است. اين فاکتورهاي بکهام همگان را به ياد روزهاي جواني و اوج پل گاسکوئين ديگر بازيکن بزرگ انگليس مي انداخت.در نوامبر سال 2000 پيتر تيلور سرمربي وقت تيم ملي انگليس بازوبند کاپيتاني را براي اولين بار در بازي دوستانه انگليس مقابل ايتاليا بر بازوي ديويد بکهام بست. پس از بازنشستگي آلن شيرر و به دنبال او توني آدامز حالا نوبت به ديويد رسيده بود تا در داخل زمين هدايت بازيکنان تيم ملي انگليس را بر عهده بگيريد.

 

 

                                                    

 

 

اسون گوران اريکسون نيز در اولين حضورش به عنوان سرمربي جديد تيم ملي انگليس در يک بازي دوستانه در استاديوم ويلا پارک به مصاف اسپانيا رفت و سه بر صفر حريف خود را مغلوب کرد.بکهام در رقابتهاي مقدماتي جام جهاني 2002 عنوان کاپيتاني خود را در تيم ملي انگليس حفظ کرد و در مارس سال 2001 انگليس در آنفيلد ميزبان فنلاند بود و کاپيتان بکهام اولين گل ملي خود را براي انگليس در همين بازي به ثمر رساند که منجر به پيروزي 2 بر 1 انگليسي ها بر فنلاند شد.

 

 

                                                           

                                                                                    

 

 

 

 

نام:کریستیانو رونالدو دوسانتوس آویرو

متولد:5 فوریه 1985

محل تولد:فانچل در مادربی پرتغال

ملیت:پرتغالی

اولین بازی ملی:آگوست 2003 برابر قزاقستان       

 

القاب:کریس،سلطان تکل،رون

قد:185 سانتی متر

وزن:78 کیلو

تیم ها:اسپورتینگ لیسبون؛منچستر یونایتد

  اعجوبه ی پرتغالی در بین خانواده ای فقیر متولد شد.پدری کارگر و مادری عاشق امور منزل داشت.درکودکی بخاطر علاقه ی شدید به پاتریک کلایورت،با نام کلایورت نام برده می شد.کریس خودش در مورد علاقه اش به فوتبال در کودکی می گوید به قدری عاشق فوتبال بوده که اگر توپی رو هم در اختیار نداشته با در هم کردن لنگه جوراب هایش خود رو سرگرم می کرده.ماریا دوس سانتوس معلم دوران ابتدایی رونالدو در مورد علاقه ی شدید رونالدو به فوتبال می گوید:«به یاد دارم کریس هر وقت اوقات آزادی پیدا می کرد به فوتبال می پرداخت.»

 وقتی پدر کریس از این علاقه ی پسرش به فوتبال اگاه شد به وی اجازه داد تا از همان دوران کودکی فوتبال رو به روش صحیح تری بازی کنه.وی سال ها در اسپورتینگ بازی کرد تا سرنجام پس از سه سال بازی در اسپورتینگ توسط ژرارد هولیه مربی لیورپول کشف شد ولی برخلاف وی،کریستین به منچستر یونایتد پیوست. وی از سال 2003 تا کنون در منچستر بازی می کنه و اولین بازی اش هم بر می گرده به بازی منچستر برابر ولوز.ولی وی تونست در بازی منچستر برابر پورتموث در التافورد اولین گلش رو در این تیم بزنه.حال کریس توجه بسیاری از تیم های خوب دنیا از جمله رئال مادرید و بارسلونا رو جلب کرده و این تیم ها حاضرند به هر قیمتی اولین ستاره ی پرتغالی منچستر رو به تیمشون بیارند.البته کریس هم برای ماندن در التافورد از منچستر درآمد 160 هزار پوندی رو طلب کرده که بنظر فوتبال دوستان این کار پول دوستی کریس رونالدوست.  

        

                                                      

  ویژگی و خاطرات کریستیانو رونالدو

رونالدو علاقه ی شدیدی به اتومبیل ها داره و اگه بخواهیم یکی از دهها ماشینش رو نام ببریم یه پورشه نقزه ای داره و یه بی.ام.وی مشکی.از دیگر علایق کریس همکاری با شرکت نایکه.کریس یه ساختمون 5/1 میلیون دلاری در چشایز انگلیس داره.

  کریستین بازیکن خیرخواهی است و در زلزله تسونامی یه میلیارد روپیه رو جمع کرد و تقدیم به آسیب دیدگان کرد.در اندونزی هم چند خونه خرید و به بی خانمان ها داد.

  کریس هیچ موقع در انتخاب همسر موفق نبوده و آخرین بار هم نامزدش مارچه در سال 2006 از او جدا شد.البته مارچه 9 سال از رونالدو بزرگتر بود و قبلا هم ازدواج کرده بود.البته قبل جام جهانی هم دختری به نام لیلیان فاش کرد که با رونالدو نامزده. حتی گفته می شد که کریس می خواد با ایموژن تامس ملکه ی سابق ولز ازدواج کنه.!!!!!!!!

  تلخ ترین خاطره رونالدو برمی گرده به سال 2005 و فوت پدرش در زمانی که او برای انجام خدمت سربازی در روسیه خدمت می کرد.اون حادثه در 7 سپتامبر اون سال رخ داد.یک بار هم رونالدو رو بهمراه یک نفر دستگیر کردند که رون تبرئه شد. یه بار هم دزد به خونش زد و ماشین و جواهراتش رو برد.در پایان جام جهانی هم عنوان بهترین بازیکن جوان از او ربوده شد و به پودلسکی داده شد.

  در کودکی علاقه ی شدیدی به مارادونا و فیگو داشته.وی عاشق شنیدن موسیقی های مرتبط به رقص است.رنگ سفید رو هم دوست داره.

  رونالدو سابقه ی ملی زیادی نداره ولی افتخارات خوبی از جمله مقام نایب قهرمانی در یورو 2004 و مقام چهارمی جام جهانی در سال 2006.البته کریس به تازگی و در بازی تیمش برابر برزیل تونست کاپیتانی رو تجربه کنه و بازوبند کاپیتانی رو به دست بست.وی مرد دوست داشتنی اسکولاری و فرگوسن هست و از این لحاظ خیلی خوش شانسه

 

 

 

نام:کریستیانو رونالدو دوسانتوس آویرو

متولد:5 فوریه 1985

محل تولد:فانچل در مادربی پرتغال

ملیت:پرتغالی

اولین بازی ملی:آگوست 2003 برابر قزاقستان       

 

القاب:کریس،سلطان تکل،رون

قد:185 سانتی متر

وزن:78 کیلو

تیم ها:اسپورتینگ لیسبون؛منچستر یونایتد

  اعجوبه ی پرتغالی در بین خانواده ای فقیر متولد شد.پدری کارگر و مادری عاشق امور منزل داشت.درکودکی بخاطر علاقه ی شدید به پاتریک کلایورت،با نام کلایورت نام برده می شد.کریس خودش در مورد علاقه اش به فوتبال در کودکی می گوید به قدری عاشق فوتبال بوده که اگر توپی رو هم در اختیار نداشته با در هم کردن لنگه جوراب هایش خود رو سرگرم می کرده.ماریا دوس سانتوس معلم دوران ابتدایی رونالدو در مورد علاقه ی شدید رونالدو به فوتبال می گوید:«به یاد دارم کریس هر وقت اوقات آزادی پیدا می کرد به فوتبال می پرداخت.»

 وقتی پدر کریس از این علاقه ی پسرش به فوتبال اگاه شد به وی اجازه داد تا از همان دوران کودکی فوتبال رو به روش صحیح تری بازی کنه.وی سال ها در اسپورتینگ بازی کرد تا سرنجام پس از سه سال بازی در اسپورتینگ توسط ژرارد هولیه مربی لیورپول کشف شد ولی برخلاف وی،کریستین به منچستر یونایتد پیوست. وی از سال 2003 تا کنون در منچستر بازی می کنه و اولین بازی اش هم بر می گرده به بازی منچستر برابر ولوز.ولی وی تونست در بازی منچستر برابر پورتموث در التافورد اولین گلش رو در این تیم بزنه.حال کریس توجه بسیاری از تیم های خوب دنیا از جمله رئال مادرید و بارسلونا رو جلب کرده و این تیم ها حاضرند به هر قیمتی اولین ستاره ی پرتغالی منچستر رو به تیمشون بیارند.البته کریس هم برای ماندن در التافورد از منچستر درآمد 160 هزار پوندی رو طلب کرده که بنظر فوتبال دوستان این کار پول دوستی کریس رونالدوست.  

        

                                                      

  ویژگی و خاطرات کریستیانو رونالدو

رونالدو علاقه ی شدیدی به اتومبیل ها داره و اگه بخواهیم یکی از دهها ماشینش رو نام ببریم یه پورشه نقزه ای داره و یه بی.ام.وی مشکی.از دیگر علایق کریس همکاری با شرکت نایکه.کریس یه ساختمون 5/1 میلیون دلاری در چشایز انگلیس داره.

  کریستین بازیکن خیرخواهی است و در زلزله تسونامی یه میلیارد روپیه رو جمع کرد و تقدیم به آسیب دیدگان کرد.در اندونزی هم چند خونه خرید و به بی خانمان ها داد.

  کریس هیچ موقع در انتخاب همسر موفق نبوده و آخرین بار هم نامزدش مارچه در سال 2006 از او جدا شد.البته مارچه 9 سال از رونالدو بزرگتر بود و قبلا هم ازدواج کرده بود.البته قبل جام جهانی هم دختری به نام لیلیان فاش کرد که با رونالدو نامزده. حتی گفته می شد که کریس می خواد با ایموژن تامس ملکه ی سابق ولز ازدواج کنه.!!!!!!!!

  تلخ ترین خاطره رونالدو برمی گرده به سال 2005 و فوت پدرش در زمانی که او برای انجام خدمت سربازی در روسیه خدمت می کرد.اون حادثه در 7 سپتامبر اون سال رخ داد.یک بار هم رونالدو رو بهمراه یک نفر دستگیر کردند که رون تبرئه شد. یه بار هم دزد به خونش زد و ماشین و جواهراتش رو برد.در پایان جام جهانی هم عنوان بهترین بازیکن جوان از او ربوده شد و به پودلسکی داده شد.

  در کودکی علاقه ی شدیدی به مارادونا و فیگو داشته.وی عاشق شنیدن موسیقی های مرتبط به رقص است.رنگ سفید رو هم دوست داره.

  رونالدو سابقه ی ملی زیادی نداره ولی افتخارات خوبی از جمله مقام نایب قهرمانی در یورو 2004 و مقام چهارمی جام جهانی در سال 2006.البته کریس به تازگی و در بازی تیمش برابر برزیل تونست کاپیتانی رو تجربه کنه و بازوبند کاپیتانی رو به دست بست.وی مرد دوست داشتنی اسکولاری و فرگوسن هست و از این لحاظ خیلی خوش شانسه

 

 

 

 

 

 

بیوگرافی رونالدو

رونالدو لوییز نازاریا دلیما یا همان رونالدوی معروف را همگی میشناسیم. مهاجم برزیلی که در طول یک دهه فوتبال حرفه ای خود توانسته به عناوین و افتخارات زیادی دست پیدا کند. گلهای فراوان، آقای گلی ، توپ طلا، قهرمانی جام جهانی و.... او کیست؟
پسرک شیشه ای برزیلی در 22 سپتامبر 1976 در ریودوژانیروی (Rio de Janeiro) برزیل متولد شد و از همان دوران طفولیت به علت علاقه شدید به فوتبال در کوچه پس کوچه های ریو با توپهای پلاستیکی فوتبال بازی مــی کرد. پدر و مـادرش سونـیـا و نلیـو (Sonia and Nelio) در ابتدا با اینکار موافق نبودند ولی رونی با پا فشاری فراوان در سال 1993 فوتبال حرفه ایش را آ غاز کرد. نخستین عنوان قهرمانی بین المللی اش را در 1994 و در آرژانتین به دست آورد.
رونالدو یکی از با استعدادترین و ماندگارترین فوتبالیستهای دنیاست که تا امروز نامشان در کتاب تاریخ فوتبال ثبت شده، او که فوتبال را از باشگاههای محلی ریو آغاز کرد خیلی زود توانست پله های ترقی را بپیماید و موجبات دعوت خود به تیم ملی نوجوانان برزیل را در سن 14 سالگی فراهم آورد. داشتن 9 مدال در سن 23 سالگی رکورد خوبیست، بازیها و گلهای ملی او نشان دهنده توانایی ها و قابلیتهای بالای این نابغه فوتبال می باشد. مهمترین موفقیت رونی را در زمین چمن باید سرعت و تکنیک بالای بازی او در دریبل کردن و استفاده از فضاهای خالی محوطه 18 قدم دانست و بی شک وی یکی از تکنیکی ترین ستاره های فوتبال جهان است.
رونالدو در سال 1994 اولین جام جهانی فوتبال حرفه ای خود رابا قهرمانی تجربه کرد و پس از آن در سالهای 96 و 97 توانست توپ طلای بهترین بازیکن جهان را تصاحب کند. وی در سن 17 سالگی با احتساب 60 بازی، توانست 58 گل در کارنامه خود ثبت کند. پس از آن بود که از تیم Cruzeiro به PSV آیندهوون (eindhoven) هلند پیوست، اما فکر می کنید مبلغ قرار داد او برای این جابجایی چقدر بود؟ 4 میلیون دلار برای استعداد خوبی که در جام 94 آمریکا به علت کم سن بودن فقط یک نیمکت نشین بود!با بازیهای درخشانش در آیندهوون عملا" جنگ بزرگی میان بارسلونای اسپانیا و اینتر میلان ایتالیا به راه انداخت. هریک می خواستند با مبلغ بالاتری او را به جمع بازیکنان خود اضافه کنند. او در سال 1996 که جایزه فوتبالیست سال را دریافت کرد، عنوان آقای گلی لالیگا را نیز در کارنامه خود ثبت نمود و در بازی فینال قهرمانی اسپانیا نیز گل پیروزی کاتالانها را به ثمر رساند، در این میان برای برزیلی ها در فینال جام کوپای آمریکا نیز گلزنی کرد. نوار بد شانسی هااما روز فینال جام 98، روز آغاز بد شانسی و ناکامی های گلزن قهار برزیلی بود. شایعات متعدد در خصوص خط خوردن او از تیم ملی برزیل و مصدومیت های پیاپی در رقابت های مختلف باشگاهی باعث شد تا او از ادامه بازیهای باشگاهی سری A باز بماند، پارگی رباط زانو راست در نوامبر همان سال موجب شد تا او به صورت متناوب 2 سال از زمین چمن به دور باشد و سالهای 99 تا 2001 اینتر بدترین فصل های فوتبالش را سپری کندو......................

 
 
 
 

سال تولد:۲۶ سپتامبر۱۹۷۶

محل تولد:گورلینز

ستاره ی بخت:لیبرا

لقب:بالا

وزن:۸۰کیلو گرم

قد:۱۸۹سانتی متر

وضعیت تاهل:متاهل.همسر سیمونه و سه فرزند به نام های لویس-امیلیو-یوردی

تحصیلات:مقطع ابتدایی

علایق:گلف-موزیک-سفر-سینما-تنیس

شعار:زندگی را سخت نگیر

خصوصیات اخلاقی:راست گو-جاه طلب و  شوخ طبع

افتخارات:۳قهرمانی بوندس لیگا-۲جام حذفی-نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۰۲-مرد سال فوتبال آلمان۲۰۰۲

بهترین هافبک اروپا۲۰۰۲

نخستین بازی ملی:۲۸ آوریل ۱۹۹۹مقابل اسکاتلند

نخستین گل ملی:۲۸مارس۲۰۰۱برابریونان

تیم های بالاک:چمیناتزر-کایزر سلاترن-بایرن لور کوزن-بایرن مونیخ

 

 

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
  عکس های رونادو و زیدان

 

رونالدو

 
 
 
ــــ  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
زندگینامه زین الدین یزید زیدان

                                زیدان

زين‌الدين زيدان با نام كامل زين‌الدين يزيد زيدان فرزند دوم خانواده‌اي پنج نفره و الجزايري بود كه در بيست و سوم ژوئن 1973 در مارسي فرانسه متولد شد. پدر او براساس نوشته‌هاي مطبوعات الجزاير يك آزادي‌خواه مبارز با استعمار فرانسه بود، هرچند كه خود زيدان بعدها اين مساله را رد كرد و گفت: «پدرش هيچ‌گاه فعاليت‌هاي سياسي نداشته است.»

زين‌الدين از 12 سالگي فوتبال را در زمين‌هاي شهر كوچك كاستلان آغاز كرد و در 16 سالگي اولين قرارداد حرفه‌اي‌اش را با تيم كان فرانسه منعقد كرد. دو سال بعد او اولين گل ليگ خود در ليگ باشگاهي فرانسه را به ثمر رساند و سپس براي تمرين با تيم ملي اميد الجزاير به كشور مادري خود دعوت شد، زيدان به الجزاير رفت به اين اميد كه در تيم ملي بزرگسالان الجزاير بازي كند، اما عبدالحميد كرمالس، مربي وقت الجزاير او را به دليل «كند بودن» دعوت نكرد تا زيدان تمام افتخارات ممكن را با پيراهن آبي فرانسه كسب كند‌، او با تيم ملي فرانسه قهرمان جهان در جام جهاني 1998 و نايب قهرمان جهان در سال 2006 شد و هر دو بار هم به عنوان بهترين بازيكن جام‌ها انتخاب شد، وي در ردهء باشگاهي هم تمام افتخارات ممكن را به دست آورده (قهرمان جام باشگاه‌هاي اروپا، قهرمان جام باشگاه‌هاي جهان، قهرمان جام يوفا) و جدا از آن سه بار عنوان مرد سال فوتبال جهان را هم كسب كرده است.

زيدان تنها بازيكن فرانسوي در دو دههء اخير است كه موفق به كسب نشان «شواليه» از دولت كشورش شده است و اخيرائ گروه‌هايي از شهروندان پاريس هم خواسته‌اند تا خيابان تاريخي «شانزه‌ليزه» اين كشور به نام زين‌الدين زيدان «زي‌زو» نامگذاري شود. [زيدان يك فوق ستاره در فوتبال جهان محسوب مي‌شد، بازيكني كه گران‌قيمت‌ترين بازيكن جهان بود (با قراردادي به مبلغ 66 ميليون دلار) و بازيكني كه تسلط او بر توپ و حركات فانتزي اعجاب‌آورش (كه حالا در جهان به نام حركات زيداني شناخته مي‌شود) او را از  ساير بازيكنان جهان مجزا مي‌كرد

          زین الدین زیدان

، اما به هر حال زيدان در سال‌هاي اخير آرام‌آرام رو به تنزل داشت و فوتبال‌دوستان جهان هم تقريبائ در حال تمرين خداحافظي كردن با او بودند، اما فرانسه كه در خطر حذف در مرحلهء مقدماتي مسابقات قرار داشت از زيدان- و ساير بازيكنان نامدار اما پا به سن گذاشته، كه اعلام كرده بودند از تيم ملي كناره‌گيري مي‌‌كنند - خواست تا به تيم ملي بازگردد.
شايد حتي خود زيدان هم فكرش را نمي‌كرد كه بازگشت او و ساير تفنگداران پا به سن گذاشتهء فرانسه، تيمي را بسازد كه شايد شايسته‌ترين تيم (به همراه آرژانتين البته) براي فتح جام بود.
زيدان با هنر بازي فردي عالي خود و البته با قدرت رهبري‌اش فرانسه را از تيمي نااميد به تيمي متحد، جنگنده و هدفمند بدل كرد و البته نقطهء اوج اين چنين تيمي مي‌شد كه قهرماني جهان باشد، اما زيدان اين افتخار را خيلي قبل‌تر كسب كرده بود و شايد اخراجش از بازي پس از آن‌كه خونسردي خود را با زدن ضربهء پنالتي فوق‌العاده در آغاز  بازي به رخ كشيد غافلگيركننده‌ترين پاياني بود كه براي دوران حرفه‌اي «زي‌زو»  مي‌شد پيش‌بيني كرد.
زين‌الدين زيدان از ازدواجش با ورونيك، مدل اسپانيايي، چهار پسر به نام‌هاي انزو،لوكا، تئو و الياس دارد.

[عناوين و افتخاراتي كه زيدان به دست آورده است نشان مي‌دهد كه او در سال‌هاي اخير بي‌رقيب است.

با تيم ملي فرانسه:

- قهرمان جهان در جام‌جهاني 1998 و كسب عنوان بهترين بازيكن جام
- نايب قهرمان جهان در جام جهاني 2006 و كسب عنوان بهترين بازيكن جام
- قهرمان اروپا در جام ملت‌هاي اروپا در سال 2000 و كسب عنوان بهترين بازيكن جام

با تيم يوونتوس:

- قهرمان ليگ ايتاليا (سري A ( 1996، 1997 قهرمان جام حذفي ايتاليا: 1997، قهرمان
اروپا: 1996، قهرمان باشگاه‌هاي جهان: 1996

با تيم رئال مادريد:

-قهرمان ليگ اسپانيا (لاليگا) 2002، قهرمان جام حذفي اسپانيا: 2003، قهرمان اروپا: 2002،
قهرمان باشگاه‌هاي جهان: 2003

افتخارات شخصي

- مردسال فوتبال جهان در سال‌هاي 1998، 2000 و 2003
- مرد سال فوتبال اروپا و برنده توپ طلا: 1998
- بهترين بازيكن ليگ قهرمانان اروپا: 1997، 2001

                               زیدان

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ادریانو

رونالدو

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آشنايى با مشخصات چند رشته ورزشى
فوتسال
طول زمين فوتسال ۴۲*۲۵ و عرض آن ۲۵*۱۵ متر مى باشد.
عرض كليه خطوط ۸ سانتيمتر و شعاع دايره وسط ۳ متر است.
نقطه پنالتى اول ۶ متر و نقطه پنالتى دوم ۱۰ متر از خط دروازه فاصله دارد.
فاصله ۲ تير عمودى دروازه ازداخل ۳ متر و فاصله تيرافقى ۲ متر مى باشد.
وزن توپ بين ۴۰۰ تا ۴۴۰ گرم ومحيط آن ۶۲ تا۶۴ سانتيمتر است.
تعداد بازيكنان اصلى هر تيم ۶ نفر مى باشد. ۶ بازيكن نيز ذخيره نشين هستند.
تعداد تعويض ها نامحدود است اما از محوطه تعويض و با شرايط خاص انجام مى شود.مسابقه در ۲ وقت ۲۰ دقيقه اى انجام مى شود. هر تيم در طول ۲ نيمه مى تواند يك زمان استراحت يك دقيقه اى تقاضا كند. نيمكت ذخيره ها در طرفين ميز وقت نگهدار و منشى قرار دارد.
بسكتبال
طول زمين بسكتبال ۲۸*۲۶ متر وعرض آن ۱۶*۱۴ متر است.
طول تخته ۸۰/۱ و عرض آن ۷۵/۲ متر مى باشد.
فاصله مركز حلقه تا خط پرتاب ۳ امتيازى، ۲۵/۲ متر است
وزن توپ بسكتبال ۶۰۰ تا۶۵۰ گرم و محيط آن ۷۵ تا ۷۸ سانتيمتر مى باشد.
وقت بازى، ۴ زمان ۱۰ دقيقه اى را شامل مى شود.
بين زمان اول و دوم و سوم و چهارم استراحت وجود ندارد اما بين زمان دوم و سوم ۵ دقيقه استراحت وجود دارد.
تعداد بازيكنان هر تيم ۱۲ نفر است كه درهر وقت ۵ نفر بازى مى كنند.
۵ بازيكن كه در وقت اول بازى مى كنند در وقت دوم نمى توانند بازى كنند.
خطاهاى رايج عبارتنداز ۱- رانينگ ۲- دبل ۳- خطاى نيمه خطاهاى شخصى و...
واليبال
طول زمين ۱۸ متر و عرض آن ۹ متر است.
پهناى كليه خطوط ۵ سانتيمتر مى باشد.
ارتفاع تور براى آقايان ۴۲/۲ و براى خانم ها ۲۴/۲ درنظر گرفته شده است.
وزن توپ ۲۵۰تا۲۸۰ گرم مى باشد و محيط آن ۶۷*۶۵ سانتيمتر است.
۱۲ بازيكن درزمين بازى مى كنند.
سقف امتياز هر گيم ۲۱ مى باشد كه در گيم پنجم به عدد ۱۵ تقليل مى يابد.
زمين واليبال ۶ منطقه دارد كه بازيكنان طبق مقرراتى در جهت عقربه هاى ساعت چرخش مى كنند.
هندبال
طول زمين ۴۵*۳۸ متر و عرض آن ۲۳*۱۸ متر است.
ارتفاع دروازه ۲ متر و طول دروازه ۳ متر مى باشد.
وزن توپ ۴۰۰ تا۵۰۰ گرم و محيط توپ ۶۰ سانتيمتر مى باشد.
توپى گل محسوب مى شود كه به طور كامل از خطوط عبور كند .وقت بازى هندبال آموزشگاه ها ۲ وقت ۲۰ دقيقه اى با ۱۰ دقيقه استراحت مى باشد. تعداد تعويض آزاد و از منطقه مخصوص تعويض صورت مى گيرد.
بدمينتون
طول زمين بدمينتون ۴۰/۱۳ متر و عرض آن ۱۰/۶ متر مى باشد.
عرض كليه خطوط ۴ سانتيمتر و جزو زمين بازى محسوب مى شود.
پايه توركه ارتفاع آن در كنارها ۵۵/۱ متر مى باشد روى خطوط زمين ۲ نفر قرار مى گيرند.
پهناى تور ۷۶ سانتيمتر و طول آن (برابر عرض زمين)۱۰/۶ متر مى باشد.
قطر كامل زمين (گوش تاگوش) ۷۲۳/۱۴ متر مى باشد.
وزن توپ بين۴‎/۷۴ تا ۵‎/۵ گرم و قطر آن ۲۸*۲۵ ميليمتر مى باشد.
طول كلى راكت نبايد از ۶۸ سانتيمتر بيشتر و عرض آن از ۲۳ سانتيمتر بيشتر باشد.
بدمينتون به صورت ۱ نفره و ۲ نفره انجام مى گيرد.
سقف امتيازات جديد كه به صورت
 
 

بیوگرافی آرش برهانی

آرش برهانی

آرش برهانی (زادهٔ ۱۳ شهریور ۱۳۶۲ در کرمان) یک بازیکن فوتبال ایرانی است. او هم‌اکنون عضو باشگاه استقلال تهران است. او پیش از آمدن به استقلال در تیم پاس تهران و همچنین مدت کوتاهی برای تیم النصر امارات بازی کرده بود.

 

انتقال به استقلال تهران

آرش برهانی در فصل نقل و انتقالات سال ۱۳۸۶ با توجه به این که زمزمه پیوستن او به پرسپولیس تهران شنیده می‌شد، با استقلال تهران قرارداد بست و به این تیم منتقل شد. حبیب کاشانی مدیرعامل پرسپولیس با توجه به توافقات اولیه باشگاه پرسولیس با آرش برهانی از بابت این انتقال ابراز نارضایتی کرده‌است.

سریع ترین هتریک کننده فوتبال برتر ایران

آرش برهانی در دوره هشتم لیگ برتر باشگاهای کشور در تاریخ ۶ آبان ۸۷ با زدن ۳ گل پياپي به پيكان نام خود را در كتاب نانوشته گينس ايراني‌ها ثبت كرد.این رکورد از نظر زمان اين هت‌تريك است. برهاني در كمتر از ۹ دقيقه ۳ گل به تیم پيكان زد تا اگر اتوئو سريع‌ترين هت‌تريك ۱۰ سال اخير بارسلونا را انجام داده، برهاني با نصف زمان مهاجم كامروني، سريع‌ترين هت‌تريك تاريخ استقلال و لیگ برتر باشد.

 

اندی مولر بازیکن تیم ملی آلمان(سابق)

ببتو بازیکن تیم ملی برزیل (سابق)

مایکل لادروپ بازیکن تیم ملی دانمارک (سابق)

روژه میلا بازیکن تیم ملی کامرون (سابق)

کارلوس والدرما بازیکن تیم ملی کلمبیا (سابق)

روماریو بازیکن تیم ملی برزیل (سابق)

تاریخچه باشگاه استقلال تهران
 
این تاریخچه یکم کوتاه تاریخچه کامل را در چند روز آینده برراتون میزارم

در سال 1323 چهار جوان تصمیم گرفتند تا باشگاهی تاسیس نمایند. نام انها میرزایی،نواب،خشایار و جانانپور بود. تصمیم انها در ..
در ال 1323 چهار جوان تصمیم گرفتند تا باشگاهی تاسیس نمایند. نام انها میرزایی،نواب،خشایار و جانانپور بود. تصمیم انها در چهارم مهر این سال عملی شد و باشگاه نیز خیابان فردوسی در نظر گرفته شد. علاوه بر انها خاکزاد،گیتی،گریش،کلانی،مه دیون و حسینی نیز دیگر اعضای باشگاه بودند که به دلیل علاقمندیشان به دوچرخه سواری نام باشگاه را ( دوچرخه سواران) نهادند.ابتدا تنها رشته فعال باشگاه دوچرخه سواری بود،اما بعدها رشته های والیبال،پینگ پنگ،بسکتبال،وزنه برداری،کشتی،شنا و فوتبال نیز فعالیت خود را آغاز کرد. طی مذاکراتی که مسئولان باشگاه دوچرخه سواران با علی دانائی فرد مو سس وقت باشگاه تورانجام دادند، موافقت شد که باشگاه تور با نام دوچرخه سواران وارد عرصه رقابت در فوتبال شود.
رقابت اصلی در فوتبال کشور تا پیش از سال 1325 بین 3تیم دارایی،شاهین و سرباز بود، اما با ورود تیم دوچرخه سواران که از همان ابتدا با پیراهن آبی وارد میدان شد،مثلث قدرت به مربع شد و قطب چهارم فوتبال نیز شکل گرفت. تیم دوچرخه سواران در سال 1325 و با حضور پرویز عمو اوغلی،گرائیلی،دانائی و سید آقا جلالی در هیئت مدیره تشکیل و روانه رقابتها شد.حاصل کار نایب قهرمانی در سالهای 25 و 26،نایب قهرمانی و قهرمانی جام حذفی در همان سالها بود. در سال 1328 نام باشگاهدوچرخه سواران به تاج تغئیر یافت و در همین سال قهرمان باشگاههای تهران شد.به دلیل اهمیت باشگاه تاج از ردیف بودجه اختصاصی برخوردار شد.رنگ لباس باشگاه نیز پیراهن آبی با آستین سفید، شرت سفید و جوراب سفید بود. علی دانائی فرد برای تقویت این تیم، تیمهای تورج، افسر،دیهیم،کورش و اتم را تاسیس کرد. تاج در سراسر کشور گسترش یافت و در شهرهای اهواز و رشت بیش از دیگر نقاط ایران پایگاه مردمی یافت.


زمان شکوفایی

اولین سفر خارجی باشگاه تاج به افغانستان بود که سمره آن پیروزی 3 بر 2 تیم تاج شد. دهه 40 زمان شکوفایی باشگاه تاج بود. این تیم با تیم هی خارجی چون: راپیدوین اتریش،تورپیدوی موسکو،اسپارتا پراک چک، دوسلدورف آلمان،کریستان پرو و تیم های دیگری از کشورهای برزیل،سوئیس،ترکیه،سوئد و آذربایجان بازی های دوستانه برگزار کرد که موجب شهرت بیشتر این باشگاه شد.در این دهه ، باشگاه تاج با به خدمت گرفتن رایکوف یوگوسلاو تحولی شگرف در فوتبال استقلال و حتی ایران به وجود آورد.نسل ماندگار فوتبال ایران به خصوص استقلال، در این دهه شکل گرفت.افرادی چون ناصر حجازی، منصور پورحیدری،نصر ا.. عبدالهی،پرویز قلیچ خانی،علی جباری،فرامرز ظلی،جلال طالبی،جواد قراب،غلامحسین مظلومی،عزت جانملکی، ایرج دانائی فرد، منصور رشیدی، حسن روشن و ... از جمله آنان بودند.

اولین قهرمانی در آسیا

در فروردین سال 1349 و در باشگاه لبریز از تماشاگر امجدیه( شهید شیرودی)، تیم های تاج از ایران هاپوئل رژیم صهیونیستی فینال جام باشگاهای آسیا را برگزار کردند. در این دیدار تیم تاج تا دقیقه 83 یک بر صفر عقب بود که در این دقیقه غلام وفا خواه که به مرد جامها معروف بود، گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد و کار به وقت اضافه کشیدکه تیم تاج با گل مسعود معینی مدافع پیش تاخته خود در وقت اضافه قهرمان آسیا شد.

ترکیب تیم تاج که قهرمان آن دوره شد عبارت بود از : ناصر حجازی، علی جباری ،مهدی لواسانی ،جواد ا.. وردی ،کاروحق وردیان ،مسعود معینی ،غلامحسین مظلومی ،عزت جانملکی ،جواد قراب ،اکبر کارگرجم ،علیرضا حاج قاسم ،نصر ا...عبداللهی ،مهدی حاج محمد ،عباس مژدهی ،منصور پورحیدری و مسعود مژدهی یاران کمکی این تیم: غلام وفاخواه از عقاب و محمود خوردبین از پرسپولیس بودند. سرمربی تیم رایکوف از یوگسلاوی بود.

تغییر نام تاج به استقلال و دومین قهرمانی در آسیا

با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 باشگاه تاج به استقلال تغئیر نام پیدا کرد. استقلال در سال 1370 برای دومین بار قهرمان آسیا شد. استقلال در فینال باشگاه های آسیا توانست تیم لیائولینگ چین را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد و جام را برای دومین بار به خانه بیاورد.در این دوره عبدالصمد مرفاوی آقای گل شد، مجید نامجو مطلق تکنیکی ترین بازیکن، عباس سرخاب بهترین بازیکن و احمدرضا عابدزاده بهترین دروازه بان جام شدند. بازیکنان استقلال در این دوره عبارت بودند از : احمدرضا عابدزاده ،حمیدرضا بابازاده ، شاهرخ بیانی ،شاهین بیانی ،فرشاد فلاحت زاده ،رضا حسن زاده ،مهدی فنونی زاده ،امیر موسوی نیا ،صادق ورمزیار ،رضا نعلچگر ، جعفر مختاری فر ،امیر قلعه نویی ،رضا احدی ،میرشاد ماجدی ،ایمان عالمی ،عبدالصمد مرفاوی ،عباس سرخاب ،عبدالعلی چنگیز ، مسعود غفوریهای اصل ،ناصر عباسی ،مرحوم امیر دولت آبادی ،خسرو پارسا و مجید نامجو مطلق. یاران کمکی این تیم نیز سید غلی افتخاری سید مهدی ابطهی بودند. سرمربی: منصور پورحیدری.

مربیان خارجی از بدو تاسیس

زدراکو رایکوف، ولادمیر جکیج، بونژاک، یوگنی سوکومور خوف،جکیچ دلیچ، لئونید بیلفسکی و رولند کوخ از جمله مربیان خارجی بودند که با استقلال کار کردند. در این میان رایکوف بیشترین سابقه حضوررا دارد که به مدت هشت سال مربی استقلال بود و طی این دوره با استقلال قهرمان ایران در سال 49،قهرمان جام میلزهند، دو دوره قهرمانی باشگاهای آسیا و قهرمانی جام اتحاد را در کارنامه خود دارد.


مربیان استقلال از آغاز تا کنون

مرحوم علی دانائی فرد،محمود بیاتی،مرحوم رسول مدد نوعی،محمد رنجبر،حشمت مهاجرهنی،پرویز ابو طالب،مجتبی کرد نوری،کمائی،مرحوم جاهد،مصطفی شرکا،حسن حبیبی،حسن عضدی ،رضوی،اصغر شرفی،کامبیز جمالی،محمد صلاحی،منصور پورحیدری،غلامحسین مظلومی،بیژن ذوالفقارنسب،ناصر حجازی،رضانعلچگر،عبداللهی، بهتاش فریبا،اصغرحاجیلو،پرویزمظل ومی،حمید ملک احمدی ،منصور رشیدی،جواد زرینچه و امیر قلعه نویی مربیانی بودند که که از بدو تاسیس تا کنون به عنوان سرمربی رهبری تیم را برعهده داشتند.


شایسته ترین ها و اولین های تاریخ 60 ساله باشگاه استقلال

گلزنان جام جهانی 1978 آرزانتین:ایرج دانائی فرد و حسین روشن هر دو در تیم استقلال بودند.

اولین گلزن ایرانیدر جام جهانی: ایرج دانائی فرد.

اولین لژیونر:بیوک جدیکار (1336 به تیم ویکتوریا برلین)

اولین مربی:مرحوم علی دانائی فرد از سال 1325 تا سال 1348 به مدت 23 سال

اولین آقای گل آبی پوشان در لیگ: غلامحسین مظلومی در اولین دوره تخت جمشید با 15 گل زده.

اولین کاپیتان: کامبیز جمالی

بازیکن تیم منتخب جهان:ایرج دانایی فرد.

پرافتخارترین مربی:منصور پورحیدری با بیش از 300 مسابقه و افتخار قهرمانی سال 90 باشگاه های آسیا.

بیشترین تعداد حضور: جواد زرینچه با 336 بازی طی 12 سال

کوتاه ترین گل در داربی: علی سامره در ثانیه 37 بازی مقابل پرسپولیس

پرجمعیت ترین بازی آسیا: استقلال ایران-جوبیلوایواتا ژاپن (با حضور 120 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی فینال جام باشگاه های آسیا در سال 78 )

بهترین بازیکن سال کشور بعد از انقلاب: علیرضا منصوریان1374 (گزینش بهترین بازیکن برای اولین بار مرسوم شد)
+ نوشته شده توسط جابر در یکشنبه بیستم بهمن 1387 و ساعت 10:37 بعد از ظهر | نظر بدهید 3 نظر
 
غيبت مجيدي و اكبري در تمرين صبح استقلال

 دو بازيكن با تجربه تيم فوتبال استقلال در تمرين صبح امروز غايب بودند.

به گزارش خبرگزاري فارس، فرهاد مجيدي و يدا... اكبري به همراه ابراهيم تقي پور امروز صبح از غايبان تمرين آبي پوشان بودند.

*ساعت 10:30 تمرين استقلال در مجموعه انقلاب آغاز شد.

*بازيكنان به مدت 10 دقيقه به وزنه زدن پرداختند.

*آبي پوشان قصد داشتند در زمين گلف به تمرين خود ادامه دهند اما به دليل خيسي زمين و برف نتوانستند در زمين گلف تمرين كنند و بار ديگر در سالن وزنه به تمرين پرداختند.

*مربيان زودتر از بازيكنان محل تمرين را ترك كردند.

* تمرين عصر استقلالي ها ساعت 14:30 در زمين دستگردي آغاز مي شود.


دوشنبه و پشت درهاي بسته برگزار مي‌شود
كلاس توجيهي مشترك براي بازيكنان استقلال و پرسپوليس

بازيكنان دو تيم استقلال و پرسپوليس روز دوشنبه در پشت درهاي بسته در كلاس توجيهي انضباطي شركت مي‌كنند.

بازيكنان دو تيم استقلال و پرسپوليس روز دوشنبه ساعت 17:30 در محل فدراسيون فوتبال در كلاس مشترك توجيهي شركت خواهند كرد.
در اين كلاس، آئين نامه انضباطي ليگ تخلفات براي بازيكنان دو تيم تشريح خواهد شد. در صورتي كه بازيكنان ابهامي در مورد مسايل انضباطي داشته باشند درباره آن توضيح داده مي شود.
اين جلسه پشت درهاي بسته و بدون حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد.
امروز عصر ساعت 17:30 نيز در هتل المپيك جلسه ديگري با حضور مديران، مربيان و سرپرستان دو تيم استقلال و پرسپوليس و برخي از مسئولان برگزار مي شود.
دربي تهران ساعت 14 روز جمعه در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.

 


یه خبر هم از پیروزی

با اعلام پزشك پرسپوليس
باقري‌ها دربي 66 را از دست داد

خبرگزاري فارس: پزشك تيم فوتبال پرسپوليس از غيبت نبي‌ا... باقري‌ها در دربي 66 خبر داد.

فريد زرينه در گفت و گو با خبرگزاري فارس، عنوان كرد: متاسفانه خونريزي دست باقري‌ها بيشتر شده است و به همين دليل وي يك هفته نياز به استراحت دارد و دربي 66 را بصورت قطعي از دست خواهد داد.
وي درباره علي كريمي گفت:‌ او 3 جلسه فيزيوتراپي كرده و به 3 جلسه ديگر نياز دارد. سعي مي‌كنيم كريمي را به دربي برسانيم.
زرينه در خصوص تست دوپينگ از بازيكنان در دربي گفت: به عنوان پزشك پرسپوليس اميدوارم از تمام بازيكنان ليگ برتر در طول سال آزمايش دوپينگ گرفته شود؛ مخصوصا در دربي كه حساسيت بيشتري دارد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترين بازيکن جهان چه نام دارد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 1,306